endüstri mühensisliğinin yanında açıköğretimden hangi bölüm okunmalıdır ?

Sorular ve Cevaplarendüstri mühensisliğinin yanında açıköğretimden hangi bölüm okunmalıdır ?
Anonymous asked 2 sene ago
2 Answers
Best Answer
Bahadır KAYABahadır KAYA Staff answered 2 sene ago

Aslında öğrencilik yıllarımda bende Açıköğretim furyasına dalıp Dış Ticaret Eğitimi aldım ancak yurtdışı durumları sebebiyle sınavlara girmedim ve daha sonra girdiğim sektörle ilgisi olmayınca okumadım.
Burada tercih yine sizin kariyer beklentilerinize kalıyor. Dış Ticaret içerik olarak Lojistik firmalarında size  avantaj sağlayabilir.
Bunu daha iyi çözümlemek için ben olsam okuyabileceğim bölümlerin listesini çıkarıp örgün öğretimde mezunlarının ne yaptığına bakardım. Mesela A bölümü örgün örğetimde X,Y,Z sektörlerinde çalışıyorsa benimde kariyer planımda x y sektörlerinde çalışmak varsa A bölümü açık okunabilir.

Ali AYANAli AYAN Staff answered 1 sene ago

AÖF ön lisans MARKA VE YÖNETİMİ olabilir.