ikinci yabancı dil

Kübra Ağır asked 9 ay ago

merhaba endüstri mühendisliği okuyacağım dil konusuna meraklıyım hemde kendimi çok geliştirmem gerektiğini düşünüyorum.İkinci yabancı dil olarak endüstri mühendisliğinde bilirsen avantajlı olursun dediğiniz dil var mı? yoksa yönelmek istediğim alana göre mi belirlemeliyim?(makine mühendisliği için almanca söyleniyor bunun gibi) Şimdiden teşekkür ederim.

2 Answers
Best Answer
Bahadır KAYABahadır KAYA Staff answered 9 ay ago

Verdiğim seminerlerde bu soruyu özeteyen aşağıdaki yazımdan bir tablo yaptım.. Okumanı tavsiye ederim.
 

Kariyer için Hangi İkinci Dili Öğrenmeli

İlayda Koçİlayda Koç answered 9 ay ago

Almanca bizim için de kullanışlı olabiliyor çoğu zaman, bunun yanı sıra rusça ve ispanyolcayı tavsiye ederim. Fakat ilgi duyduğunuz sektörler hakkında bilgi toplayarak ona göre karar vermelisiniz.